zondag 12 september 2010

Don't live according to reason, but according to fashion

17 opmerkingen:

  1. Inderdaad, veel en veel te snel!

    Nicee! Al dit soort dingen op je blog zijn te gek!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks a lot! ^^ I also like these collages of yours! : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooow, leuk gedaaan (:
    nog bedankt voor je reactie! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt supersupercool!

    Puck @ ONEOFPOINTS.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, jouw illustraties zijn geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ze worden steeds mooier!! Ik heb je tekening die je van mij had gemaakt nu eindelijk op mijn blog gezet, sorry dat 't zo lang duurde maar ik ging vlak daarna op vakantie en was het toen ik terug kwam een beetje vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super! Ik hoop dat ik er ook eentje mag ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Je illustraties zijn echt heel erg mooi! Origineel! Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ze zijn echt stuk voor stuk supermooi!

    http://myfashionbehaviours.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey!! wauw echt heel mooi!!!
    Bedankt nog voor je felicitatie;).
    Maakt me niet uit hoor wat je maakt, ik vind alles mooi, zullen we iets maken voor elkaars blog bv.? Ja, ik heb ook wel even tijd nodig, ik heb het ook druk druk,net nieuwe opleiding gestart..zullen we gewoon afspreken, geen haast, maar gewoon wanneer we er tijd voor hebben? we zien wel even:D
    liefs,
    roelien
    p.s. ik vind het echt mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woah! Your artwork is amazing! * ^ *
    I really like how stylish and fashion-forward it is!
    And the different textures you add to them... it's just beautiful!

    I will definetely make sure to come back again!
    ; u ;

    ~ Orphin's Domains ~

    BeantwoordenVerwijderen
  12. such nice pictures you made :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow super mooi! Echt gaaf dat je dat kunt!

    xx fesi-fashion

    BeantwoordenVerwijderen